НОВОСИБИРСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
ЭКОНОМИКИ И УПРАВЛЕНИЯ "НИНХ" (НГУЭУ)
Научная библиотека

Маркетинговые исследования. Организация и проведение в компании учеб. для бакалавров Д. В. Тюрин ; Нац. исслед. ун-т "Высш. шк. экономики"

By: Material type: TextTextSeries: Бакалавр. Углубленный курсPublication details: М. Юрайт 2013Description: 340 с. илISBN:
  • 9785991623841
Subject(s): Other classification:
  • 65.291.31я73
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Семестр Семестр Научная библиотека НГУЭУ абонемент учебной литературы не художественная Б65.291.31 Т 985 (Browse shelf(Opens below)) Checked out 16/07/2018 13832000390899

УМО

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha