НОВОСИБИРСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
ЭКОНОМИКИ И УПРАВЛЕНИЯ "НИНХ" (НГУЭУ)
Научная библиотека

Основы маркетинга учеб. пособие для высш. учеб. заведений по специальностям "Коммерция (торговое дело)" и "Маркетинг" В. Д. Секерин

By: Material type: TextTextSeries: Бакалавриат и специалитетPublication details: М. КноРус 2016Description: 231, [1] сISBN:
  • 9785406051719
Subject(s): Other classification:
  • 65.291.3я73
Online resources:
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Выдается в читальный зал Выдается в читальный зал Научная библиотека НГУЭУ чз учебной литературы не художественная Б65.291.3 С 289 (Browse shelf(Opens below)) Available 13832000395284

УМО

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha