НОВОСИБИРСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
ЭКОНОМИКИ И УПРАВЛЕНИЯ "НИНХ" (НГУЭУ)
Научная библиотека

Правовое регулирование маркетинговой деятельности учебное пособие Л. А. Биткова, Н. Ю. Приходько, Д. В. Тропина

By: Contributor(s): Material type: TextTextSeries: Высшее образованиеPublication details: Санкт-Петербург [и др.] Лань 2022Edition: 2-е изд., стерDescription: 103 сContent type:
  • Текст : непосредственный
ISBN:
  • 9785811490707
Subject(s): Other classification:
  • 67.404.91я73
Online resources:
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Выдается в читальный зал Выдается в читальный зал Научная библиотека НГУЭУ чз учебной литературы не художественная Б67.404.91 Б 661 (Browse shelf(Opens below)) Available 13832000430152

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha