НОВОСИБИРСКИЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ УНИВЕРСИТЕТ
ЭКОНОМИКИ И УПРАВЛЕНИЯ "НИНХ" (НГУЭУ)
Научная библиотека

Территориальные основы маркетинга [учеб. пособие] Л. Б. Нюренбергер, Е. А. Карулева ; НГУЭУ

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: Новосибирск Издательство НГУЭУ 2008Description: 95 сSubject(s): Other classification:
  • 65.050.2я73
Online resources:
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Выдается в читальный зал Выдается в читальный зал Научная библиотека НГУЭУ чз учебной литературы не художественная Б65.050.2 Н 975 (Browse shelf(Opens below)) Available 13832000245651

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha